Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing- und Vertriebskennzahlen und das Balanced-Scorecard-Konzept

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing- und Vertriebskennzahlen und das Balanced-Scorecard-Konzept David Zöllner
Libristo kód: 05340730
Nakladatelství Grin Verlag, srpna 2014
Akademische Arbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM,... Celý popis
? points 107 b
1 067 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Love and Other Words Christina Lauren / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Beginner's Guide to Digital Painting in Procreate Publishing 3dtotal / Brožovaná
common.buy 623
TOP
Mindfulness and Surfing Sam Bleakley / Pevná
common.buy 323
TOP
Jade War / Brožovaná
common.buy 425
The Road to Unfreedom Timothy Snyder / Brožovaná
common.buy 279
Photo Ark Vanishing Joel Sartore / Pevná
common.buy 652
Abrahams' and McMinn's Clinical Atlas of Human Anatomy Peter H. Abrahams / Brožovaná
common.buy 1 666
Solo Time for Violin Book 1 + CD Kathy Blackwell / Noty
common.buy 635
Bûches Christophe Felder / Pevná
common.buy 1 070
Připravujeme
Splash Annie Kelly / Pevná
common.buy 1 007
Sacred Web Tarot James W. Brown / Pevná
common.buy 792
Invincible 6 / Brožovaná
common.buy 638
Zero Dark Thirty, 1 Blu-ray William Goldenberg / Blu-ray
common.buy 455

Akademische Arbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,3, Berufsakademie Berlin, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Balanced Scorecard als Management-Instrument und Kennzahlensystem soll in Verbindung mit für den Vertrieb interessanten Kennzahlen das Konzept für die erfolgreiche Steuerung des Vertriebs in einer Genossenschaftsbank darstellen. Der Fokus der Arbeit liegt auf den Kennzahlen, die zum einen in der Lage sind den Vertrieb angemessen zu evaluieren und zum anderen, in einer Balanced Scorecard implementiert, den gesamten Vertriebsapparat anhand der Unternehmensvision zu optimieren.§In dieser Arbeit werden die Kennzahlen ausführlich untersucht und das Balanced-Scorecard-Konzept wird näher erläutert.

Informace o knize

Plný název Marketing- und Vertriebskennzahlen und das Balanced-Scorecard-Konzept
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 40
EAN 9783656716334
ISBN 3656716331
Libristo kód 05340730
Nakladatelství Grin Verlag
Váha 73
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet