Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever Jeff Fromm
Libristo kód: 01335512
Nakladatelství HarperCollins, července 2013
The numbers cannot be ignored: eighty million Millennials wielding $200 billion in buying power are... Celý popis
? points 64 b
638 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Sharing Economy Arun Sundararajan / Brožovaná
common.buy 417
Millennials Rising William Strauss / Brožovaná
common.buy 397

The numbers cannot be ignored: eighty million Millennials wielding $200 billion in buying power are entering their peak earning and spending years. Companies that think winning their business is a simple matter of creating a Twitter account and applying outdated notions of cool to their advertising are due for a rude awakening. §Marketing to Millennials is both an enlightening look at this generation of consumers and a practical plan for earning their trust and loyalty. Based on original market research, the book reveals the eight attitudes shared by most Millennials, as well as the new rules for engaging them successfully. Millenials: § Value social networking and aren t shy about sharing opinions Refuse to remain passive consumers they expect to participate in product development and marketing Demand authenticity and transparency Are highly influential swaying parents and peers Are not all alike understanding key segments is invaluable.§Featuring expert interviews and profiles of brands doing Millennial marketing right, this eye-opening book is the key to persuading the customers who will determine the bottom line for decades to come.

Informace o knize

Plný název Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever
Autor Jeff Fromm
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 218
EAN 9780814433225
ISBN 0814433227
Libristo kód 01335512
Nakladatelství HarperCollins
Váha 474
Rozměry 155 x 232 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Gilded Reverie Lenormand Ciro Marchetti / Karty
common.buy 501
Jak nás ovlivňuje vlastnění věcí Helena Rerichová / Brožovaná
common.buy 175
Gong Yoga Mehtab Benton / Brožovaná
common.buy 373
Nový atlas húb – chutné recepty Juraj Humeňanský / Pevná
common.buy 159
Multilingualism and Politics Katerina Strani / Pevná
common.buy 4 671
Napoleon's Women Christopher Hibbert / Brožovaná
common.buy 627
Revolution, Democracy, Socialism V I Lenin / Brožovaná
common.buy 947
Catalytic Conversations Ann C. Baker / Brožovaná
common.buy 1 982
Last Election James Glenn Reynolds / Brožovaná
common.buy 569
Sharing Economy Stewart Lansley / Brožovaná
common.buy 488
LA REBELIÓN DE LA REINA REBECCA ROSS / Pevná
common.buy 374
Generation of Change: A Call to Millennials Dr Daniel J Kramer / Brožovaná
common.buy 178
Boomers to Millennials DANIEL R. RUBIN / Brožovaná
common.buy 441

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet