Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach John W. Mullins
Libristo kód: 06502866
Nakladatelství McGraw-Hill Education - Europe, března 2013
Covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focu... Celý popis
? points 556 b
5 557 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 11-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Ernahrungs-Symptom-Tagebuch Martin Storr / Brožovaná
common.buy 289
Los fueros de Najera vertidos al castellano. Candido Diez de Ulzurrun y Orue / Brožovaná
common.buy 377
Konfigurationen Lebensweltlicher Strukturph nomene Michael Wicke / Brožovaná
common.buy 1 676
Memoires Du Marechal Marmont, Duc de Raguse, de 1792 A 1841. IV. 1811-1812 (Ed.1857) Auguste-Frederic-Louis Wiesse De Marmont / Brožovaná
common.buy 860

Covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketing's cross/inter-functional relationships. This text distinguishes itself from competitors by maintaining an approach to strategic decision making.

Informace o knize

Plný název Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 384
EAN 9780078028946
ISBN 9780078028946
Libristo kód 06502866
Váha 684
Rozměry 205 x 256 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet