Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing Planning

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Planning Sally Dibb
Libristo kód: 05095811
Nakladatelství Cengage Learning EMEA, března 2008
Marketing planning as a process of analysis, thinking and action is essential for survival and long... Celý popis
? points 227 b
2 270 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
One Piece (Omnibus Edition), Vol. 1 Eiichiro Oda / Brožovaná
common.buy 313
A Szent Johanna gimi 3. Leiner Laura / Pevná
common.buy 277
The Greedy Goat Petr Horacek / Pevná
common.buy 340
Wolfgang Amadeus Mozart Svenja Becker / Pevná
common.buy 327
John Dryden David Hopkins / Brožovaná
common.buy 630
Připravujeme
Progress In String Theory: Tasi 2003 Lecture Notes Mahanthappa Kalyana T / Pevná
common.buy 6 379
Contemporary Authors New Revision Thomson Gale / Pevná
common.buy 15 244
E-Learning 2010 Michael H. Breitner / Pevná
common.buy 3 037
Learning to Lead James R. Davis / Brožovaná
common.buy 1 764
Theatre in Dublin, 1745-1820: A History John C. Greene / Pevná
common.buy 3 839
Remember Me, 1 Blu-ray Andrew Mondshein / Blu-ray
common.buy 346
Poetry Criticism Michelle Lee / Pevná
common.buy 12 515
Talmud of Babylonia Jacob Neusner / Pevná
common.buy 2 414

Marketing planning as a process of analysis, thinking and action is essential for survival and long term success. Marketing planning is widely adopted by businesses from all sectors, service companies, manufacturers and public sector/not for profit companies. The process of marketing planning encapsulates elements of marketing management: marketing analyses, development of strategy and the implementation of the marketing mix. It is a systematic process for assessing marketing opportunities, helping organizations to stay in touch with marketplace trends and to keep abreast of customer needs - all designed to help firms compete more effectively. In addition the marketing plan plays a key role in informing the organisation about the agreed marketing strategy and actions required for implementation. The plan also provides details of resource allocation, responsibilities and timelines, and should address potential obstacles to success. The marketing plan is a road map, providing direction to help the business implement its strategies and achieve its objectives.

Informace o knize

Plný název Marketing Planning
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 288
EAN 9781844807826
ISBN 1844807827
Libristo kód 05095811
Nakladatelství Cengage Learning EMEA
Váha 494
Rozměry 191 x 246 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet