Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing Fur Kommunalverwaltung Und Kommunalpolitik

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Fur Kommunalverwaltung Und Kommunalpolitik Thomas Breyer-Mayländer
Libristo kód: 20942975
Nakladatelství Springer Gabler, ledna 2019
Thomas Breyer-Mayländer zeigt in diesem essential, wie Probleme sowohl bei der Rekrutierung von Kand... Celý popis
? points 53 b
532 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Story of the Titanic for Children Joe Fullman / Brožovaná
common.buy 307
TOP
Olympic, Titanic, Britannic Mark Chirnside / Brožovaná
common.buy 726
Act Three, Scene Five Terry Ortwein / Brožovaná
common.buy 352
Petra Juraj Berzedi / Pevná
common.buy 413
Britannic - Schiff der tausend Tage Armin Zeyher / Brožovaná
common.buy 344
Jak založit vlastní podnik Adam Toren / Brožovaná
common.buy 66
Yoshimi Battles The Pink Robot, 6 Audio-CD The Flaming Lips / Audio CD
common.buy 1 412
Autobianchi Adriano Todaro / Brožovaná
common.buy 683
Omnibustechnik Otto-Peter A. Bühler / Pevná
common.buy 2 220
The Stories of Vladimir Nabokov Vladimir Nabokov / Audio CD
common.buy 2 680
Bus Driver Eric J Butler Jr / Pevná
common.buy 670
Omnibustechnik Otto-Peter A. Bühler / Brožovaná
common.buy 1 948

Thomas Breyer-Mayländer zeigt in diesem essential, wie Probleme sowohl bei der Rekrutierung von Kandidatinnen und Kandidaten für unterschiedliche Ämter als auch bei der Akquisition von Nachwuchskräften in Kommunalverwaltungen mithilfe einer klaren inhaltlichen Botschaft in Verbindung mit gezielten Kommunikations- und Partizipationsmaßnahmen reduziert werden können. Dabei kommt es neben einer gezielten Planung von PR- und Werbemaßnahmen auch auf die kreative Erschließung und Nutzung eigener, kommunaler Kommunikationskanäle an. Der Autor verdeutlicht, dass neben den Kommunikationsmaßnahmen auch aktivierende Formate der Beteiligung die gegenseitige Wahrnehmung von Bürgerinnen und Bürgern sowie Kommune/Kommunalpolitik verändern. Neben Partizipation geht es um Involvement, Identifikation und Commitment im Sinne einer selbstlosen Aktivität für das kommunale Gemeinwohl.

Informace o knize

Plný název Marketing Fur Kommunalverwaltung Und Kommunalpolitik
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 58
EAN 9783658245597
Libristo kód 20942975
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 95
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet