Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing for Entrepreneurs

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing for Entrepreneurs Frederick G Crane
Libristo kód: 01218240
Nakladatelství SAGE Publications Inc, listopadu 2012
Marketing for Entrepreneurs, 2nd Edition provides insights, strategies, and tips on how to apply ent... Celý popis
? points 203 b
2 025 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Adlard Coles Nautical Logbook Robin Knox Johnston / Pevná
common.buy 517
Odvrácená tvář meziválečné prosperity Jákob Rákosník / Brožovaná
common.buy 362
La Dulce Ira Luis G. Martín / Pevná
common.buy 452
Deal Breakers Michele Avantario / Brožovaná
common.buy 351
Pioneering Susan Eisenberg / Brožovaná
common.buy 266
Digital Tradition Eliot Bates / Pevná
common.buy 5 542
'Archaeologizing' Heritage? Michael Falser / Brožovaná
common.buy 4 398
Moessbauer Spectroscopy Yutaka Yoshida / Pevná
common.buy 2 219
Improving Problem Solving Skills for ages 8-9 Andrew Brodie / Brožovaná
common.buy 707

Marketing for Entrepreneurs, 2nd Edition provides insights, strategies, and tips on how to apply entrepreneurial marketing concepts to increase the chances of venture success. The text focuses on how marketing can be used to find, evaluate, and exploit the right venture opportunity. It then walks students and professionals through the various phases and steps of the marketing process, highlighting specifically what is unique to and effective for entrepreneurial pursuits. Key Features Practical Application: Each chapter is written to allow readers to readily apply the concepts to their individual ventures. Unique Focus: The author looks beyond the "4Ps" to address forces in the external marketing environment. Comprehensive Coverage: This book provides everything aspiring entrepreneurs need to know about leveraging marketing in the development and promotion of new products and services, including opportunity assessment, research, understanding customers and competitors, branding, pricing, and creating a market plan. Pedagogical Highlights Entrepreneurial Marketing Spotlights illustrate how successful entrepreneurs use contemporary marketing techniques, providing real-life examples for readers. Entrepreneurial Exercises encourage readers to apply what they have learned, promoting deeper understanding and retention. Key Takeaways summarize material covered in the chapter, allowing students time to review before advancing in the text

Informace o knize

Plný název Marketing for Entrepreneurs
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 264
EAN 9781452230047
ISBN 1452230048
Libristo kód 01218240
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 364
Rozměry 225 x 156 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet