Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing Ethics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Ethics Bodo Schlegelmilch
Libristo kód: 05122881
Nakladatelství Cengage Learning EMEA, prosince 1997
"Marketing Ethics: An International Perspective" examines the mainstream marketing ethics and theori... Celý popis
? points 346 b
3 457 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Elektrische Me technik Kurt Bergmann / Brožovaná
common.buy 2 357
Forgotten Truth M.G. Payne / Pevná
common.buy 324
Food Webs and the Dynamics of Marine Reefs Tim Mcclanahan / Pevná
common.buy 1 896
EGO Peter Baumann / Pevná
common.buy 638
B C Ou Premiere Instruction Des Enfans Sans Auteur / Brožovaná
common.buy 366
Economic Incentives for Marine and Coastal Conservation Essam Yassin Mohammed / Brožovaná
common.buy 1 677

"Marketing Ethics: An International Perspective" examines the mainstream marketing ethics and theories, placing them in an international context. Throughout the text, country-specific differences are highlighted with particular attention to variations in business ethics. The book also investigates the means by which ethics can best be implemented into organisational/decision-making and focuses on some of the remaining challenges in business ethics. The text includes cases and key readings designed to illustrate major factors in business ethics drawn from real situations.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet