Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing Decision Making and the Management of Pricing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Marketing Decision Making and the Management of Pricing Dr Rajagopal
Libristo kód: 03179924
Nakladatelství Idea Group,U.S., května 2013
Provides the latest research studies, market analysis, and best practices utilised in emerging marke... Celý popis
? points 540 b
5 399 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


On the Way Home Laura Ingalls Wilder / Brožovaná
common.buy 218
Keeping the Dead Tess Gerritsen / Brožovaná
common.buy 303
Infamous Lady Kimberly L Craft / Brožovaná
common.buy 604
Marchen auf Ruhrpottisch Michael Göbel / Brožovaná
common.buy 515
Essays In Radical Empiricism William James / Brožovaná
common.buy 619
My Forbidden Face Latifa / Brožovaná
common.buy 293
A peu per la tardor i l'hiver Costa i Savoia / Brožovaná
common.buy 675
Uniting States Joseph M. Parent / Brožovaná
common.buy 1 462
vie litteraire Premiere serie Anatole France / Brožovaná
common.buy 912
Laboratorien der Weltgeschichtsschreibung Katja Naumann / Pevná
common.buy 2 643

Provides the latest research studies, market analysis, and best practices utilised in emerging markets to gain competitive advantage and market leadership. This reference source is useful for corporate managers, undergraduate and graduate students, and research scholars intending to increase their knowledge on pricing strategy and profit management.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet