Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing and Managing Electronic Reserves

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Marketing and Managing Electronic Reserves
Libristo kód: 06745287
Nakladatelství Taylor & Francis Inc, prosince 2006
Presents leading authorities with practical solutions to the challenges in effectively integrating e... Celý popis
? points 349 b
3 494 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Postpartum-Psychosen Josef Schöpf / Brožovaná
common.buy 2 357
Piero Sraffa / Pevná
common.buy 48 030
Conception des cameras relief Mohamed Ali-Bey / Brožovaná
common.buy 2 273
Estudio Prospectivo de Hatos Ganaderos del Valle de Ubate - Colombia Maria Camila Valdivieso Ruiz / Brožovaná
common.buy 829
Architect's Guide to Feng Shui Cate Bramble / Brožovaná
common.buy 1 218

Presents leading authorities with practical solutions to the challenges in effectively integrating electronic reserves services and marketing them to users. This book tackles the difficult issues, discussing various libraries' journeys in bringing about the changes needed to remain the central information source for students and faculty.

Informace o knize

Plný název Marketing and Managing Electronic Reserves
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 162
EAN 9780789034038
ISBN 9780789034038
Libristo kód 06745287
Nakladatelství Taylor & Francis Inc
Váha 460
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet