Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing Analytics: A Practitioner's Guide To Marketing Analytics And Research Methods

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Analytics: A Practitioner's Guide To Marketing Analytics And Research Methods Ashok Charan
Libristo kód: 09359184
Nakladatelství World Scientific Publishing Co Pte Ltd, července 2015
The digital age has transformed the very nature of marketing. Armed with smartphones, tablets, PCs a... Celý popis
? points 220 b
2 204 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Cranford Elizabeth Gaskell / Pevná
common.buy 743
Bear in a Muddy Tutu Cole Alpaugh / Brožovaná
common.buy 386
Picture of Dorian Gray Oscar Wilde / Brožovaná
common.buy 542
Finding the Illusion Simeon Hoe / Brožovaná
common.buy 396
Mini Pleas, Prayers, Ponderings, and Praises Jo Hall Church / Brožovaná
common.buy 437

The digital age has transformed the very nature of marketing. Armed with smartphones, tablets, PCs and smart TVs, consumers are increasingly hanging out on the internet. Cyberspace has changed the way they communicate, and the way they shop and buy. This fluid, de-centralized and multidirectional medium is changing the way brands engage with consumers. At the same time, technology and innovation, coupled with the explosion of business data, has fundamentally altered the manner we collect, process, analyse and disseminate market intelligence. The increased volume, variety and velocity of information enables marketers to respond with much greater speed, to changes in the marketplace. Market intelligence is timelier, less expensive, and more accurate and actionable. Anchored in this age of transformations, Marketing Analytics is a practitioner's guide to marketing management in the 21st century. The text devotes considerable attention to the way market analytic techniques and market research processes are being refined and re-engineered. Written by a marketing veteran, it is intended to guide marketers as they craft market strategies, and execute their day to day tasks.

Informace o knize

Plný název Marketing Analytics: A Practitioner's Guide To Marketing Analytics And Research Methods
Autor Ashok Charan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 720
EAN 9789814678575
ISBN 9814678570
Libristo kód 09359184
Váha 824
Rozměry 117 x 228 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet