Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing a Tourism Potential Destination - Case Study of Nsanakang

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing a Tourism Potential Destination - Case Study of Nsanakang Evaristus Nyong Abam
Libristo kód: 16626261
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, července 2017
An environment when properly developed and managed, tourism can serve as a mechanism for protecting... Celý popis
? points 86 b
861 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Kuroko's Basketball, Vol. 10 Tadatoshi Fujimaki / Brožovaná
common.buy 283
Hra s osudem Eva Štolbová / Brožovaná
common.buy 140
Afrofuturism and Black Sound Studies Erik Steinskog / Pevná
common.buy 4 398
Metaphysics Aristotle / Brožovaná
common.buy 349
Light Charles Barnard / Brožovaná
common.buy 577
Three Vassar Girls in South America Elizabeth Williams Champney / Brožovaná
common.buy 721
Scritti politici III Antonio Gramsci / Brožovaná
common.buy 397
Mío Cid. Recuerdos de mi padre MARIA ISABEL MOLINA / Brožovaná
common.buy 305
Before I Forget September Jennifer Dahl / Brožovaná
common.buy 258
On Earth as in Heaven Paul B Stimson / Brožovaná
common.buy 349

An environment when properly developed and managed, tourism can serve as a mechanism for protecting the natural environments, preserving historical archaeological and religious monuments and stimulating the practice of local cultures, folklore, traditions, arts and crafts, and cuisine, indeed tourism touches on every aspect of the economy. The image of a country altogether covers the political, economic, historical and cultural aspects. Destination image is the attitude, perception, beliefs and ideas one hold about a particular area formed by the cognitive image of a particular destination. The overwhelming majority of tourists are mostly concern about their personal safety when traveling. Political instability, treat of war or war, terrorist incidents and crime have a major negative impact on tourists destination image and on their arrivals. There are still lot of tourism potentials in Nsanakang and other villages in Eyumojock subdivision unexploited and they have the capacity to boast the tourism industry. The travel and tourism industry is no different from other industries as it has always promoted the products and services they sell to their customers.

Informace o knize

Plný název Marketing a Tourism Potential Destination - Case Study of Nsanakang
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 84
EAN 9783330327795
ISBN 3330327790
Libristo kód 16626261
Váha 142
Rozměry 150 x 220 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet