Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Market Orientation of Hotels and Travel Services in China

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Market Orientation of Hotels and Travel Services in China Riliang Qu
Libristo kód: 07060198
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2009
China is unique both politically and economically. How this uniqueness impacts on firms adoption of... Celý popis
? points 187 b
1 873 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Metodos de Edicion de Conjuntos de Entrenamiento Yaimara Pizano Yan / Brožovaná
common.buy 1 102
Who Were Those Celts? Kevin Duffy / Brožovaná
common.buy 645
Word Expositor and Spelling-Guide George Coutie / Pevná
common.buy 870
Maple Range Edna Anna Barnard / Brožovaná
common.buy 740
Private Equity als interkulturelle Herausforderung Mandy Siwonia / Brožovaná
common.buy 1 239
History of Christian Thought Justo L. Gonzalez / Brožovaná
common.buy 764

China is unique both politically and economically. How this uniqueness impacts on firms adoption of market orientation and the impact of market orientation on business performance, however, remain unclear. This book reports a study by Dr Riliang Qu who aims to address the above knowledge void. The study employs a two-stage research strategy including interviews and a survey of 1000 hotels and travel services. The study found that government regulations restricting the firm rivalry and the shortage of competent managerial talents are among the most serious constraints to the firms development of market orientation along with such factors as inadequacy of government regulation on product quality and consumer protection. The findings suggest that in transitional like China, government actions could be a major force behind firms aspiration of being market-oriented. The study also found that the benefits of market orientation are multi-fold in that it not only improves company s business performance but also has positive effects on customer satisfaction/retention, power in distribution channel, and corporate social responsibility.

Informace o knize

Plný název Market Orientation of Hotels and Travel Services in China
Autor Riliang Qu
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 364
EAN 9783838333922
Libristo kód 07060198
Váha 558
Rozměry 150 x 220 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet