Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Market Driven Und Market Driving Aus Mitarbeiter- Und Konsumentensicht

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Market Driven Und Market Driving Aus Mitarbeiter- Und Konsumentensicht Henrike Duerkop
Libristo kód: 09493785
Nakladatelství Springer Gabler, července 2015
Henrike Düerkop entwickelt aus Sicht von Mitarbeitern von Markenartikelherstellern der FMCG-Branche... Celý popis
? points 209 b
2 085 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Henrike Düerkop entwickelt aus Sicht von Mitarbeitern von Markenartikelherstellern der FMCG-Branche sowie aus Perspektive von Konsumenten Skalen zur Messung des Market Driving und des Market Driven. Anhand der entwickelten Messkonzepte untersucht die Autorin die hierarchischen Beziehungen des Market Driving und des Market Driven zwischen Mitarbeitern und Konsumenten sowie die vorökonomischen Erfolgswirkungen beider Konzepte auf Konsumentenebene. Die zentralen Ergebnisse zeigen einen hierarchischen Zusammenhang des Market Driving zwischen Mitarbeitern und Konsumenten sowie stark positive erfolgswirksame Effekte des Market Driving auf Konsumentenebene.

Informace o knize

Plný název Market Driven Und Market Driving Aus Mitarbeiter- Und Konsumentensicht
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 425
EAN 9783658104900
ISBN 3658104902
Libristo kód 09493785
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 594
Rozměry 148 x 210 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet