Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Markenwert Und Markenidentitat Komplexer Handelsleistungen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Markenwert Und Markenidentitat Komplexer Handelsleistungen Brit Arnold
Libristo kód: 08924457
Nakladatelství Deutscher Universitätsverlag, června 2006
Basierend auf verhaltenswissenschaftlichen Theorien, Markentheorien, sachlogischen Überlegungen und... Celý popis
? points 209 b
2 085 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Basierend auf verhaltenswissenschaftlichen Theorien, Markentheorien, sachlogischen Überlegungen und qualitativen Vorstudien entwickelt und überprüft Brit Arnold am Beispiel der Betriebsform Warenhaus ein Hypothesensystem zur Analyse des Markenwertes und der Markenidentität als Voraussetzungen für den Differenzierungserfolg von Betriebsformenmarken.

Informace o knize

Plný název Markenwert Und Markenidentitat Komplexer Handelsleistungen
Autor Brit Arnold
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 209
EAN 9783835003804
ISBN 9783835003804
Libristo kód 08924457
Váha 304
Rozměry 148 x 210 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet