Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Markenportfoliomanagement Im Lebensmitteleinzelhandel

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Markenportfoliomanagement Im Lebensmitteleinzelhandel Soren Sundermann
Libristo kód: 19689985
Nakladatelství Springer Gabler, června 2018
Sören Sundermann entwickelt aus marken- und investitionsstrategischer Perspektive einen konzeptionel... Celý popis
? points 195 b
1 948 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Sören Sundermann entwickelt aus marken- und investitionsstrategischer Perspektive einen konzeptionell fundierten Planungs- und Handlungsansatz für das handelsseitige Markenportfoliomanagement. Mit Hilfe dieses Ansatzes werden die verschiedenen Markentypen (Corporate Brand, Retail Brands, Eigen- und Fremdmarken) im Lebensmitteleinzelhandel systematisch aufeinander abgestimmt, wodurch sich gleichermaßen Rentabilitäts- als auch Markenziele realisieren lassen. Durch die Formulierung von Implikationen für die Anwendung des handelsseitigen Markenportfoliomanagements wird ein ausgeprägter Bezug zur Unternehmenspraxis hergestellt.

Informace o knize

Plný název Markenportfoliomanagement Im Lebensmitteleinzelhandel
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 307
EAN 9783658225162
ISBN 3658225165
Libristo kód 19689985
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 390
Rozměry 148 x 210 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet