Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Markenbewertung Bei Mergers & Acquisitions

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Markenbewertung Bei Mergers & Acquisitions Sabine Meissner
Libristo kód: 07008230
Nakladatelství Deutscher Universitatsverlag, listopadu 2003
Immaterielle Vermögensgegenstände, zu denen auch Marken zählen, gewinnen - insbesondere vor dem Hint... Celý popis
? points 222 b
2 220 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Witches (Colour Edition) WITCHES COL EDN / Brožovaná
common.buy 337
Moabit Volker Kutscher / Audio CD
common.buy 430
Assassination Classroom Kishi Seiji / Blu-ray
common.buy 1 498
Mir Vsem Vam Artur Chernyy / Brožovaná
common.buy 1 198
Management de Projet Lyes Berkouk / Brožovaná
common.buy 1 635
Live Above the Clouds Pamela J Garner / Pevná
common.buy 1 078
Christianity and Critical Realism Andrew Wright / Pevná
common.buy 5 310
Blessings and Prayers for Men Concordia Publishing House / Brožovaná
common.buy 266
Manage IT as a Business Bennet Lientz / Pevná
common.buy 5 415
We're Here Because We're Here Roxanne Davis / Pevná
common.buy 887
Malawi Indigenous Chickens Stewart Chikomola / Brožovaná
common.buy 861

Immaterielle Vermögensgegenstände, zu denen auch Marken zählen, gewinnen - insbesondere vor dem Hintergrund von Mergers & Acquisitions (M&A) und der drastischen Einbrüche von Unternehmenswerten an der Börse - zunehmend an Bedeutung. Allerdings haben Beziehungsstrukturen zwischen Marken im Kontext der Bewertung bisher wenig Beachtung gefunden.§Sabine Meissner untersucht die Markenbewertung im konkreten situativen Kontext von Mergers & Acquisitions und im konkreten Bezug zur Branche der Pharmaindustrie. Sie zeigt auf, welche Anforderungen an die Bewertung von Marken zu stellen sind, und unterzieht auf dieser Basis die bestehenden Bewertungsverfahren einer kritischen Analyse. Kern der Arbeit ist die Entwicklung eines Modells zur Bewertung pharmazeutischer Marken bei M&A, das insbesondere die bisher nicht explizit berücksichtigten Ausstrahlungseffekte zwischen Marken in die Markenbewertung einbezieht.

Informace o knize

Plný název Markenbewertung Bei Mergers & Acquisitions
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2003
Počet stran 294
EAN 9783824479849
ISBN 3824479842
Libristo kód 07008230
Váha 376
Rozměry 148 x 210 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet