Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Managing Tourism at Heritage Sites

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managing Tourism at Heritage Sites Emmanuel Akwasi Adu-Ampong
Libristo kód: 06855586
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2011
Heritage tourism is considered as being one of the fastest growing sectors of the tourism industry a... Celý popis
? points 117 b
1 168 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Proteccion Contra Insectos En Invernaderos Cirenio Escamirosa / Brožovaná
common.buy 2 467
Zoroastrians Mary Boyce / Pevná
common.buy 5 583
Make Some Beer Erica Shea / Brožovaná
common.buy 522
Interview to Succeed R J Bindner / Brožovaná
common.buy 307
Studying Hinduism / Pevná
common.buy 4 944
Lone Wolf Sara Driscoll / Digital
common.buy 399
Little Known Facts Christine Sneed / Brožovaná
common.buy 379
Looking Up Beth Moore / Pevná
common.buy 508
Schools for the Boys? Pat Mahony / Pevná
common.buy 1 494
Ancient Music Adapted to Modern Practice Nicola Vincentino / Brožovaná
common.buy 2 097
Favorite Son Kerry Deminski / Brožovaná
common.buy 409
Forefronts in Research Kagendo Mutua / Pevná
common.buy 2 930
Legends of Lornadia Shannon Shoop / Brožovaná
common.buy 426

Heritage tourism is considered as being one of the fastest growing sectors of the tourism industry around the world. The increase in tourist visits, especially at sites associated with events like slavery, war and mass death, has raised important questions about how to manage these sites and the experience of visitors. This book comprehensively reviews existing literature on the subject and offers critical perspectives on the phenomena of heritage tourism, backed by empirical research carried out at the Cape Coast Castle in Ghana. The findings of this research provide useful insights into the expectations and actual experiences of visitors to heritage sites. An innovation of the work is the use of pre-tour and post-tour interviews in eliciting visitors perceptions and experiences. Significantly, the theoretical concepts of authenticity and commodification are vigorously analysed and shown to be social constructs whose meanings are socially and contextually determined. The analysis in this book is particularly useful for managers of heritage sites, national tourism agencies and tourism students who are interested in a better understanding of how to manage tourism at heritage sites.

Informace o knize

Plný název Managing Tourism at Heritage Sites
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 92
EAN 9783659259388
Libristo kód 06855586
Váha 139
Rozměry 150 x 220 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet