Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Managing for Social Impact

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Managing for Social Impact Mary J. Cronin
Libristo kód: 13787278
Nakladatelství Springer International Publishing AG, února 2017
This book presents innovative strategies for sustainable, socially responsible enterprise management... Celý popis
? points 249 b
2 492 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


808 Conversation Starters For Couples Robin Westen / Brožovaná
common.buy 286
Detox Your Heart Valerie Mason-John / Brožovaná
common.buy 397
Připravujeme
Midnight Modern Peter Moruzzi / Pevná
common.buy 1 773
The Christian Ethic of War P. T. Forsyth / Brožovaná
common.buy 786
The Way of the Support Worker Kevin Alexander / Brožovaná
common.buy 1 206
Corona Jason D. Antos / Pevná
common.buy 664
Sana Gül Bahcesi Vadetmedim Joanne Greenberg / Brožovaná
common.buy 410
Mariposas / Brožovaná
common.buy 295
El Libro del Vinagre de Manzana Margot Helmiss / Brožovaná
common.buy 502
ZikZak Leipzig / Mapa
common.buy 174
Jimi Hendrix. Zero. La mia storia A. Douglas / Brožovaná
common.buy 616
Pearls of Awareness Tendai R. Mwanaka / Brožovaná
common.buy 567
Briefe aus Russland Helmuth von Moltke / Brožovaná
common.buy 554
Crime, Victims and Justice MALSCH / Brožovaná
common.buy 1 839
La puerta mágica : antología 2001-2010 Miguel Veyrat / Brožovaná
common.buy 563

This book presents innovative strategies for sustainable, socially responsible enterprise management from leading thinkers in the fields of corporate citizenship, nonprofit management, social entrepreneurship, impact investing, community-based economic development and urban design. The book's integration of research and practitioner perspectives with focused best practice examples offers an in-depth, balanced analysis, providing new insights into the social issues that are most relevant to organizational stakeholders. This integrated focus on sustainable social innovation differentiates the book from academic research monographs on stakeholder theory and practitioner guides to managing traditional Corporate Social Responsibility (CSR) programs. Managing for Social Impact features 15 contributed chapters written by thought leaders, industry analysts, and managers of global and local organizations who are engaged with innovative models of sustainable social impact. The editors also provide a substantive introductory chapter describing a new strategic framework for enhancing the Return on Social Innovation (ROSI) through four pillars of social change: Open Circles, Focused Purpose Sharing, Mutuality of Success, and a Persistent Change Perspective.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet