Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters.

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters. U. S. Government Accountability Office
Libristo kód: 28142269
Nakladatelství Createspace Independent Publishing Platform, srpna 2017
"The federal government has set a goal of providing service to the public that matches or exceeds th... Celý popis
? points 64 b
637 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


"The federal government has set a goal of providing service to the public that matches or exceeds that of the private sector. Executive Order 12862 (September 11, 1993) and a related 1995 memorandum require agencies to post customer service standards and r

Informace o knize

Plný název Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters.
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 60
EAN 9781974645268
ISBN 1974645266
Libristo kód 28142269
Váha 163
Rozměry 216 x 280 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet