Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Managing Customer Service

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managing Customer Service Institute of Leadership & Management
Libristo kód: 04397076
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, dubna 2007
Contains a set of workbooks to accompany the flexible learning programme specifically designed and d... Celý popis
? points 143 b
1 427 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Service Quality Roland T. Rust / Brožovaná
common.buy 2 675
Heartbreak Tango Francisco Goldman / Brožovaná
common.buy 355
Service Quality Benjamin Schneider / Brožovaná
common.buy 3 617
Service Quality Sabina Lajiq / Brožovaná
common.buy 1 168

Contains a set of workbooks to accompany the flexible learning programme specifically designed and developed by the Institute of Leadership & Management (ILM) to support their Level 3 Certificate in First Line Management. This series consists of books whose learning content is closely aligned to the Level 3 S/NVQ in Management.

Informace o knize

Plný název Managing Customer Service
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 106
EAN 9780080464190
ISBN 008046419X
Libristo kód 04397076
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 200
Rozměry 211 x 294 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet