Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Making of the Consumer

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Making of the Consumer Frank Trentmann
Libristo kód: 01257946
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, listopadu 2005
We constantly hear about 'the consumer'. The 'consumer' has become a ubiquitous person in public dis... Celý popis
? points 511 b
5 108
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Modern Aspects of Electrochemistry 42 Constantinos G. Vayenas / Pevná
common.buy 3 997
Mixed Communities Gary Bridge / Brožovaná
common.buy 1 473

We constantly hear about 'the consumer'. The 'consumer' has become a ubiquitous person in public discourse and academic research, but who is this person? The Making of the Consumer is the first interdisciplinary study that follows the evolution of the consumer in the modern world, ranging from imperial Britain to contemporary Papua New Guinea, and from the European Union to China. It makes a novel contribution by broadening the study of consumption from a focus on goods and symbols to the changing role and identity of consumers. Offering a historically informed picture of the rise of the consumer to its current prominence, authors discuss the consumer in relation to citizenship and ethics, law and economics, media, work and retailing.Contributors include:Donald Winch (University of Sussex)Frank Trentmann (Birkbeck College, University of London)Vanessa Taylor (Birkbeck College, University of London)Marie-Emmanuelle Chessel (CNRS: Centre de Recherches Historiques, cole des Hautes tudes en Sciences Sociales, Paris)Michelle Everson (Birkbeck College, University of London)Erika Rappaport (University of California, Santa Barbara)Uwe Spiekermann (Georg-August University, Gttingen)Jos Gamble (Royal Holloway University)Stephen Kline (Simon Fraser University, Vancouver, Canada)Frank Mort (University of Manchester)Ina Merkel (Philipps-Universitt, Marburg, Germany)James G. Carrier (Indiana University and Oxford Brookes University)Ben Fine (SOAS: School of Oriental and African Studies, University of London)

Informace o knize

Plný název Making of the Consumer
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2005
Počet stran 256
EAN 9781845202484
ISBN 1845202481
Libristo kód 01257946
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 644
Rozměry 159 x 239 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet