Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Loyalty management in the airline industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Loyalty management in the airline industry Ben Beiske
Libristo kód: 02317402
Nakladatelství Grin Publishing, září 2007
Diploma Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Celý popis
? points 181 b
1 813 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Cambridge Checkpoint English Workbook 9 Marian Cox / Brožovaná
common.buy 681
Chanel Amy de la Haye / Brožovaná
common.buy 613
Materials F.R. Fickett / Brožovaná
common.buy 6 032
Die Frau im Sprichwort Otto von Reinsberg-Düringsfeld / Brožovaná
common.buy 790
Leistungssteigerung durch die Dienstrechtreform 1997? Manfred Wießner / Brožovaná
common.buy 1 030
Alles auf Anfang Benjamin Weiter / Brožovaná
common.buy 374
Riots and Political Protest Georgios Papanicolaou / Pevná
common.buy 5 862

Diploma Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,3 (A), Middlesex University in London, 66 entries in the bibliography, language: English, abstract: This report will demonstrate the importance of Loyalty Management in the competitive environment of the airline industry and will show that a successful approach to Loyalty Management consists of three different, interlinked aspects. These three pillars are Customer Service, Frequent Flyer Programs, and Complaint Management; their interdependence will be analysed in depth, with special attention given to the perceived importance of Frequent Flyer Programs.§Findings from a detailed literature review and a survey show that customers do indeed perceive these issues as vital with regards to their loyalty towards a particular airline. It was found that Customer Service can be regarded as the foundation for Loyalty Management; it can help an airline to gain competitive advantage by setting it apart from its competitors. Frequent Flyer Programs, if implemented and run properly, can provide the customer with added value. As such, they compliment Customer Service and can help to increase overall loyalty. Additionally, Complaint Management was found to be gaining importance among airlines. The number of complaints was shown to be rising gradually, stressing the growing significance of efficient Complaint Management and its strong after-effect on customer loyalty.

Informace o knize

Plný název Loyalty management in the airline industry
Autor Ben Beiske
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 120
EAN 9783638777179
ISBN 3638777170
Libristo kód 02317402
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 168
Rozměry 148 x 210 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet