Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznická podpora je aktuálně k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 13:00 hodin.

Die Loyalit t Unzufriedener Kunden

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Die Loyalit t Unzufriedener Kunden Ingrid Vollmer
Libristo kód: 01757578
Nakladatelství Deutscher Universitätsverlag, června 2002
Das Streben nach einem zufriedenen und loyalen Kundenstamm hat sich für die meisten Unternehmen zu e... Celý popis
? points 160 b
1 603 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Trockene Auge in Klinik und Praxis Michael A. Lemp / Brožovaná
common.buy 1 603
Domination and Cultural Resistance Roger Neil Rasnake / Pevná
common.buy 2 830
Brothers Grimm Folk Tales Brothers Grimm / Pevná
common.buy 689

Das Streben nach einem zufriedenen und loyalen Kundenstamm hat sich für die meisten Unternehmen zu einer vorrangigen Zielsetzung entwickelt. Nur derjenige Anbieter, dem es gelingt, seine Kunden an sich zu binden und gegen Abwerbungsversuche der Konkurrenz zu immunisieren, kann einen Wettbewerbsvorteil realisieren. Da es Unternehmen aber nicht gelingt, alle Kundenbedürfnisse und -erwartungen zu erfüllen, müssen Maßnahmen implementiert werden, die die Loyalität unzufriedener Kunden unterstützt.§Ingrid Vollmer untersucht die Determinanten der Loyalität unzufriedener Kunden. Sie identifiziert Bestimmungsfaktoren und überprüft deren Einfluss auf den Zusammenhang zwischen Kundenunzufriedenheit und Kundenloyalität empirisch. Die Ergebnisse zeigen, dass der Wirkungszusammenhang mit der subjektiv wahrgenommenen Fehlerursache, dem empfundenen Vertrauen sowie den wahrgenommenen ökonomischen Wechselbarrieren variiert. Vor diesem Hintergrund leitet die Autorin konkrete Handlungsempfehlungen zur Ausgestaltung einzelner marketingpolitischer Instrumente ab.

Informace o knize

Plný název Die Loyalit t Unzufriedener Kunden
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2002
Počet stran 247
EAN 9783824476725
ISBN 382447672X
Libristo kód 01757578
Váha 363
Rozměry 152 x 229 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet