Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Literacy Tutoring Program Perspectives and Understandings

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Literacy Tutoring Program Perspectives and Understandings Tiffany Gallagher
Libristo kód: 08909064
Nakladatelství VDM Verlag, června 2009
This three-part study investigated the effects of a literacy tutoring program. Study #1 compared two... Celý popis
? points 165 b
1 648 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Gleichheit und Ungleichheit als philosophisches Problem Stephan Siegbert Seit / Brožovaná
common.buy 815
Lasers in the Conservation of Artworks Johann Nimmrichter / Brožovaná
common.buy 9 027
Donovan and Winslow in Don't Be A Bully Angea Washington / Brožovaná
common.buy 189
Donors and Archives Aaron D. Purcell / Brožovaná
common.buy 2 459
Bis willekommen. Be welcome, 1 Audio-CD Ensemble Nobiles / Audio CD
common.buy 617
Internet of Vehicles - Technologies and Services Ching-Hsien Hsu / Brožovaná
common.buy 1 540
Rockfestivals - Entstehung und Bedeutungswandel Nele Grubelnik / Brožovaná
common.buy 1 623
Whimsical Crime of Rhythm and Rhyme GAIL P. ROBERTSON / Brožovaná
common.buy 323
Felix Jones and the Treasure of the Typhon Julian Roderick / Brožovaná
common.buy 310
Evaluacion de las Dificultades de Aprendizaje Lidmi Elena Fuguet Betancourt / Brožovaná
common.buy 1 648

This three-part study investigated the effects of a literacy tutoring program. Study #1 compared two groups of students with literacy difficulties (non-treatment group and program participants) and found that the participants were superior at decoding letter patterns and comprehending story grammar. Concurrently, Study #2 uncovered that the 19 tutors acquired instructional skills as they established a knowledge base in teaching reading and writing, and they affirmed goals to become future teachers. Study #3 tracked 6 teacher candidates (former tutors), into their pre-service year and identified their constructions and beliefs of literacy teaching. Their prior knowledge of literacy instruction appeared untenable once they were immersed in a regular class setting. Disparity provoked some of them to denounce their teacher mentors for not consistently employing individualized literacy strategies. This critical perspective was a demonstration of cognitive dissonance. This manuscript highlights the need for teacher candidates with prefatory instructional experience to engage in cognitive negotiations to assimilate newly acquired pedagogies into existing pedagogies.

Informace o knize

Plný název Literacy Tutoring Program Perspectives and Understandings
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 140
EAN 9783639158489
ISBN 9783639158489
Libristo kód 08909064
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 213
Rozměry 152 x 229 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet