Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Literacy Development in Kindergarten

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Literacy Development in Kindergarten Sonia Michael
Libristo kód: 06834298
Nakladatelství VDM Verlag, června 2010
Literacy development is a major concern in early childhood education. During the kindergarten year,... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Theology of Christian Counseling J.E. Adams / Brožovaná
common.buy 606
migration internationale feminine individuelle Daouda Dianka / Brožovaná
common.buy 2 293
Progress in Lymphology R. Mayall / Brožovaná
common.buy 3 037
Asset Protection Planning for Seniors Michael A Babiarz / Pevná
common.buy 565
This I Believe - Life Lessons John Gregory / Brožovaná
common.buy 379
Modeling Spatio-Temporal Databases Hatem Halaoui / Brožovaná
common.buy 1 375
Combustion Science and Engineering Ishwar K. Puri / Pevná
common.buy 6 041
Senses in Performance / Brožovaná
common.buy 1 620
Reflexionsorientiertes Controlling Gotthard Pietsch / Brožovaná
common.buy 2 220
Mankind, Nation and Individual Otto Jespersen / Pevná
common.buy 8 616
Sustainable Village Organisations Mujib Ur Rehman / Brožovaná
common.buy 2 194

Literacy development is a major concern in early childhood education. During the kindergarten year, children are expected to learn to read and write. This study examines current literacy instruction in kindergarten classrooms and the relationship between these practices and kindergarten student literacy outcomes. Quantitative measures of classroom practices and quantitative child literacy outcomes were used to examine this relationship. Individual student characteristics of gender, socioeconomic status, ethnicity, home language, and home literacy environment were also considered in relationship to student literacy outcomes. Data analysis suggested that classroom instructional practices were not related to student literacy outcomes, while student characteristics of socioeconomic status and home literacy environment appeared to be the most significant predictors of student literacy achievement. These outcomes indicate that school and home partnerships are the most effective means of positively impacting literacy development.

Informace o knize

Plný název Literacy Development in Kindergarten
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 96
EAN 9783639270211
ISBN 3639270215
Libristo kód 06834298
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 150
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet