Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Leverage and Information Asymmetry in Product Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Leverage and Information Asymmetry in Product Markets Siyahhan Baran
Libristo kód: 09205842
Nakladatelství GlobeEdit, ledna 2015
The link between security returns and product market interactions has become an important area of re... Celý popis
? points 69 b
690 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Anaxagorás Zdeněk Kratochvíl / Brožovaná
common.buy 211
Cambridge English Prepare! James Styring / Pevná
common.buy 613
Oxford History of Historical Writing Axel Schneider / Brožovaná
common.buy 2 319
To The Occupier Paul Demuth / Brožovaná
common.buy 374
Haftung des Architekten für Bausummenüberschreitungen Julian Nassimbeni / Brožovaná
common.buy 1 072
Připravujeme
Weird Facts about Curling Carla MacKay / Brožovaná
common.buy 465
Swinging for Beginners Kaye Bellemeade / Brožovaná
common.buy 465

The link between security returns and product market interactions has become an important area of research in recent years. Understanding this link requires how industry structure as well as firm-specific characteristics affect firm behavior such as investment and divestment decisions. A crucial aspect of this dynamic is how well-informed firms are regarding competitors in the industry. Thus, this book develops a real options model of imperfect competition with asymmetric information that analyzes firms exit decisions. Optimal exit decisions are linked to firms financial leverage and efficiency. The model sheds light on how information asymmetry may distort product market competition and how firm behavior reveals information to competitors. The book also analyzes firm risk and derives implications for security returns. It argues that firm risk is not only driven by a firm s own characteristics but is also affected by the competitor firm characteristics and behavior. The book is intended for researchers and professionals who are interested in the interaction between corporate finance on the one hand and industrial organization and product market competition on the other hand.

Informace o knize

Plný název Leverage and Information Asymmetry in Product Markets
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 52
EAN 9783639730104
ISBN 3639730100
Libristo kód 09205842
Nakladatelství GlobeEdit
Váha 94
Rozměry 152 x 229 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet