Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Learning to Mentor-as-Praxis

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Learning to Mentor-as-Praxis Lily Orland-Barak
Libristo kód: 01420430
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., března 2010
The concept of mentoring has undergone a major shift from guide/guided or instructor/protégé arrange... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Objavte v sebe dobro Louise L. Hayová / Pevná
common.buy 197
Proust and Signs Gilles Deleuze / Brožovaná
common.buy 889

The concept of mentoring has undergone a major shift from guide/guided or instructor/protégé arrangements toward more reciprocal, collaborative models. Informed by a robust theoretical framework and real-life examples of successful and ineffective interactions, Learning to Mentor-as-Praxis analyzes in compelling detail how belief systems, ideologies, and values affect the mentoring relationship, why they are critical factors in today s multicultural landscape, and how they can be used in the training of the next generation of mentors. In this proactive framework, learning to mentor is less a process of acquiring discrete skills and more the gaining of an interrelated set of competencies. At the same time, the book emphasizes the evolution of professional development pre-service, in-service, and higher education by focusing on these areas:§§§§Sociocultural and contextual aspects of mentoring§§§Literature review: acts and agency in mentoring§§§Appreciation, participation, and improvisation: the key domains of praxis§§§Building reciprocal interactions in dyads and groups§§§Using challenges, paradoxes, and impasses§§§Guidelines for designing and implementing a curriculum in mentor education§§§A bold reappraisal of current theory and practice and a new conceptualization of mentoring as domains of appreciation, participation and improvisation in praxis, Learning to Mentor-as-Praxis belongs in every academic library and on the shelves of researchers and professionals in mentoring, teacher education, and curriculum development.

Informace o knize

Plný název Learning to Mentor-as-Praxis
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 200
EAN 9781441905819
ISBN 1441905812
Libristo kód 01420430
Váha 1190
Rozměry 155 x 235 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet