Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Learning Mathematics and Logo

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Learning Mathematics and Logo Celia Hoyles
Libristo kód: 04561722
Nakladatelství MIT Press Ltd, května 1992
These original essays summarize a decade of fruitful research and curriculum development using the L... Celý popis
? points 131 b
1 309 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Civil War in the Indian Territory Steve Cottrell / Brožovaná
common.buy 336
Financial Statistics Explanatory Handbook 2009 Edition Office for National Statistics / Brožovaná
common.buy 2 117
Academic Evaluation K. Hyland / Pevná
common.buy 3 037
Law, Culture, and Ritual Jerome S. Bruner / Pevná
common.buy 2 728
God and the Philosophers Thomas V. Morris / Brožovaná
common.buy 485

These original essays summarize a decade of fruitful research and curriculum development using the LISP-derived language Logo. They discuss a range of issues in the areas of curriculum, learning, and mathematics, illustrating the ways in which Logo continues to provide a rich learning environment, one that allows pupil autonomy within challenging mathematical settings.Essays in the first section discuss the link between Logo and the school mathematics curriculum, focusing on the ways in which pupils' Logo activities relate to and are influenced by the ideas they encounter in the context of school algebra and geometry.In the second section the contributions take up pedagogical styles and strategies. They tackle such cognitive and metacognitive questions as, What range of learning styles can the Logo setting accommodate? How can teachers make sense of pupils' preferred strategies? And how can teachers help students to reflect on the strategies they are using?Returning to the mathematical structures, essays in the third section consider a variety of mathematical ideas, drawing connections between mathematics and computing and showing the ways in which constructing Logo programs helps or does not help to illuminate the underlying mathematics. Celia Hoyles; is Professor of Mathematics Education at the Institute of Education, University of London, where Richard Noss is Chair of the Department of Mathematics, Statistics, and Computing.

Informace o knize

Plný název Learning Mathematics and Logo
Autor Celia Hoyles
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1992
Počet stran 508
EAN 9780262519182
ISBN 0262519186
Libristo kód 04561722
Nakladatelství MIT Press Ltd
Váha 1134
Rozměry 208 x 231 x 36
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet