Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Le Marketing Management Du Commerce de D tail

Jazyk FrancouzštinaFrancouzština
Kniha Brožovaná
Kniha Le Marketing Management Du Commerce de D tail Hafedh Ibrahim
Libristo kód: 08016751
Nakladatelství Omniscriptum, února 2018
Cet ouvrage est basé sur le principe que, pour atteindre le succčs, le management du commerce de d... Celý popis
? points 157 b
1 565
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Cet ouvrage est basé sur le principe que, pour atteindre le succčs, le management du commerce de détail doit ętre effectué dans une optique marketing. Autrement dit, il est essentiel pour chaque manager de voir son point de vente d'un point de vue du client. Tous les chapitres suivent une approche consommateur pour détecter les problématiques clés du marketing auxquelles sont confrontés les points de vente d'aujourd'hui. L'objectif de ce livre est de fournir la théorie, les concepts et la pratique du commerce de détail pour répondre au besoin des étudiants, des professionnels et des académiciens.

Informace o knize

Plný název Le Marketing Management Du Commerce de D tail
Jazyk Francouzština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 88
EAN 9783841738332
ISBN 3841738338
Libristo kód 08016751
Nakladatelství Omniscriptum
Váha 141
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet