Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Latinos, Inc.

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Latinos, Inc. Arlene Davila
Libristo kód: 01204186
Nakladatelství University of California Press, září 2012
Both Hollywood and corporate America are taking note of the marketing power of the growing Latino po... Celý popis
? points 95 b
948 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Hyperaktivní pes Maria Hense / Brožovaná
common.buy 273
Brány Thorbardinu Dan Parkinson / Brožovaná
common.buy 186
Preparación DELE B1 inicial klíč P. Alzugagay / Brožovaná
common.buy 100
Pohyb a začlenění Didier Fasssin / Brožovaná
common.buy 272
Ballades de Prague Vladimír Merta / Audio CD
common.buy 209
Automobilista v zajetí reality Jan Štemberk / Brožovaná
common.buy 166
Chicos Chicas 2 Maria Angeles Palomino / DVD
common.buy 1 202
Video - Aktuelle Ausgabe Sylvia Fein / Brožovaná
common.buy 596
Rebirth of Our Land: Creating a More Beautiful Sichuan Sichuan Provincial Post-Wenchuan Earthquake Reconstruction Commission Office / Pevná
common.buy 4 300
Monogamy Gap Eric Anderson / Brožovaná
common.buy 1 086
Kooperierende Besteuerungspolitik Sergiy Ragulin / Brožovaná
common.buy 1 019
Infidel Kameron Hurley / Brožovaná
common.buy 321

Both Hollywood and corporate America are taking note of the marketing power of the growing Latino population in the United States. And as salsa takes over both the dance floor and the condiment shelf, the influence of Latin culture is gaining momentum in American society as a whole. Yet the increasing visibility of Latinos in mainstream culture has not been accompanied by a similar level of economic parity or political enfranchisement. In this important, original, and entertaining book, Arlene Davila provides a critical examination of the Hispanic marketing industry and of its role in the making and marketing of U.S. Latinos. Davila finds that Latinos' increased popularity in the marketplace is simultaneously accompanied by their growing exotification and invisibility. She scrutinizes the complex interests that are involved in the public representation of Latinos as a generic and culturally distinct people and questions the homogeneity of the different Latino subnationalities that supposedly comprise the same people and group of consumers. In a fascinating discussion of how populations have become reconfigured as market segments, she shows that the market and marketing discourse become important terrains where Latinos debate their social identities and public standing.

Informace o knize

Plný název Latinos, Inc.
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 330
EAN 9780520274693
ISBN 0520274695
Libristo kód 01204186
Váha 462
Rozměry 228 x 151 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet