Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Latin Politics, Global Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Latin Politics, Global Media Elizabeth Fox
Libristo kód: 04873161
Nakladatelství University of Texas Press, května 2002
The globalisation of media industries that began during the 1980s and 1990s occurred at the same tim... Celý popis
? points 80 b
800 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Max Perkins A. Scott Berg / Brožovaná
common.buy 281
Street Woman Eleanor M. Miller / Brožovaná
common.buy 996
Did Dogen Go to China? Steven Heine / Brožovaná
common.buy 3 000
Kriminalit t, konomie Und Europ ischer Sozialstaat Hans-Jörg Albrecht / Pevná
common.buy 3 309
Lake Villa Township, Illinois Joseph W. Brysiewicz / Brožovaná
common.buy 540
One Recipe Recipe Book Christopher Lea Dunning / Brožovaná
common.buy 638
Someone to Love Us Terence O’Neill / Brožovaná
common.buy 285
Ripples Oded Manor / Brožovaná
common.buy 693
Thai-Boxen Zoran Rebac / Brožovaná
common.buy 363
Deliberate Speed W. T. Lhamon / Brožovaná
common.buy 971
Over and Over Michael Perry / Brožovaná
common.buy 1 012
Howler Monkeys Martin Kowalewski / Pevná
common.buy 4 671
Black Girls Rock! Beverly Bond / Pevná
common.buy 611

The globalisation of media industries that began during the 1980s and 1990s occurred at the same time as many Latin American countries were establishing or returning to democratic forms of government. In this volume of specially commissioned essays, thirteen well-known media experts examine how the intersection of globalisation and democratisation has transformed media systems and policies throughout Latin America. Following an extensive overview by editors Elizabeth Fox and Silvio Waisbord, the contributors investigate the interaction of local politics and global media in individual Latin American countries. Some of the issues they discuss include the privatisation and liberalisation of the media, the rise of media conglomerates, the impact of trade agreements on media industries, the role of the state, the mediatisation of politics, the state of public television, and the role of domestic and global forces. The contributors address these topics with a variety of theoretical approaches, combining institutional, historical, economic, and legal perspectives.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet