Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Latin Americas Potential in Nation Branding

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Latin Americas Potential in Nation Branding Eva Niesing
Libristo kód: 02786605
Nakladatelství Anchor Academic Publishing, září 2013
In the globalized world of today, a well-elaborated, long-term oriented nation branding strategy can... Celý popis
? points 352 b
3 519 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Hercule Poirot and the Greenshore Folly Agatha Christie / Pevná
common.buy 333
Výprodej
Introduction to Quantitative EEG and Neurofeedback Thomas H. Budzynski / Pevná
common.buy 2 211
Bible Knowledge Commentary Law John F. Walvoord / Brožovaná
common.buy 366
Indian Summer Adalbert Stifter / Brožovaná
common.buy 1 852
Standort- und Marktanalyse fur Hotelimmobilien Benjamin Frank Koch / Brožovaná
common.buy 3 582
Oxford First Picture Word Book Heather Heyworth / Brožovaná
common.buy 272
Open-Field Farming in Medieval Europe Warren O. Ault / Brožovaná
common.buy 1 149
Herman Melville John Bryant / Pevná
common.buy 8 456
Business for the 21st Century F. Dupuy / Brožovaná
common.buy 1 540
Anthropology of Numbers Thomas Crump / Brožovaná
common.buy 1 284

In the globalized world of today, a well-elaborated, long-term oriented nation branding strategy can help nations to improve and to better control of their nation image. Nation branding activities increase the countries competitiveness in the global marketplace, and help to foster the tourism arrivals, inward foreign direct investment flows and exports, and further, they help to attract talented workforce and students. Despite its growing importance, most Latin American countries still have not engaged enough in the area of nation branding, and mostly only focus their activities on the tourism promotion. The regions countries have a good image regarding soft factors such as their people and tourism attractions but have a weak image regarding their products and investment opportunities. Brazil has a relatively good nation image in many dimensions but still has not developed an extensive nation branding strategy. Chile and Colombia are among the Latin American countries which have started to conduct more complete nation branding activities. Although, such advances can be observed, there is still a lot of improvement potential in the nation branding practices of Latin American countries.

Informace o knize

Plný název Latin Americas Potential in Nation Branding
Autor Eva Niesing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 192
EAN 9783954891429
ISBN 3954891425
Libristo kód 02786605
Nakladatelství Anchor Academic Publishing
Váha 259
Rozměry 148 x 210 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet