Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

L'influence des mecanismes promotionnels ludiques sur le consommateur

Jazyk FrancouzštinaFrancouzština
Kniha Brožovaná
Kniha L'influence des mecanismes promotionnels ludiques sur le consommateur Marc du Peloux
Libristo kód: 06921071
Nakladatelství Omniscriptum, února 2018
Cet ouvrage aborde le domaine de la promotion des ventes, et particuličrement celui des jeux promoti... Celý popis
? points 267 b
2 669 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Discovery of Witches Deborah Harkness / Brožovaná
common.buy 258
Oscar et la Dame rose Eric-Emmanuel Schmitt / Brožovaná
common.buy 190
Saving Cicadas Nicole Seitz / Brožovaná
common.buy 357
Creativity and Tao Dao-Wen Chang / Brožovaná
common.buy 1 168
Picturesque John MacArthur / Brožovaná
common.buy 1 982
All-Day Kindergarten and Pre-K Curriculum Doris Pronin Fromberg / Pevná
common.buy 6 694
Warren Commission Hearings MICHIGAN LEGAL PUBLI / Pevná
common.buy 1 301
CAL OF THE CAREW MANUSCRIPTS P Lambeth Palace Library / Brožovaná
common.buy 869
Vico's New Science of Ancient Signs Jurgen Trabant / Pevná
common.buy 5 031
Taiwan in the Web of US Hegemony 1949-2005 Min-Hua Chiang / Brožovaná
common.buy 2 194

Cet ouvrage aborde le domaine de la promotion des ventes, et particuličrement celui des jeux promotionnels basés sur le hasard ŕ destination du grand public. Il tente de clarifier le concept de jeu, de comprendre les attentes et motivations du joueur. Il a pour objectif d'identifier et de mesurer les effets du résultat d'un jeu promotionnel sur les attitudes et sur l'intention d'achat du consommateur, et de comprendre le rôle joué par plusieurs variables médiatrices et modératrices comme l'humeur dans l'activation de ce processus. A travers une expérimentation proche des conditions d'un véritable tirage au sort, l'impact du lot de consolation sur le comportement du consommateur est comparé ŕ celui d'un gain et d'une perte.

Informace o knize

Plný název L'influence des mecanismes promotionnels ludiques sur le consommateur
Jazyk Francouzština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 380
EAN 9783841793027
ISBN 3841793029
Libristo kód 06921071
Nakladatelství Omniscriptum
Váha 553
Rozměry 152 x 229 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet