Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Nutzenbasierte Marktsegmentierung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Nutzenbasierte Marktsegmentierung Prof. Dr. Joachim Zentes
Libristo kód: 03621262
Nakladatelství Gabler Verlag, prosince 2008
Burkhard Scheer erweitert den klassischen Ansatz der „benefit segmentation“ um eine Betrachtung der... Celý popis
? points 209 b
2 085 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Burkhard Scheer erweitert den klassischen Ansatz der „benefit segmentation“ um eine Betrachtung der Wirkungsbeziehungen, die zwischen den Marketing-Aktivitäten der Hersteller und den Nutzenwahrnehmungen der Konsumenten bestehen. Diese Wirkungsbeziehungen werden mit Hilfe des FIMIX-PLS-Ansatzes als Segmentierungskriterium herangezogen.

Informace o knize

Plný název Nutzenbasierte Marktsegmentierung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 257
EAN 9783834910417
ISBN 3834910414
Libristo kód 03621262
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 345
Rozměry 148 x 210 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet