Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Kunde 2.0 - Wie Unternehmen Social Media nutzen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Kunde 2.0 - Wie Unternehmen Social Media nutzen Andreas Hebbel-Seeger
Libristo kód: 01539165
Nakladatelství Schmidt (Erich), Berlin, listopadu 2011
Brauchen Unternehmen eine Facebook-Fanpage? Wie reagieren Kunden auf ein Dialogangebot über Social M... Celý popis
? points 81 b
809 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Brauchen Unternehmen eine Facebook-Fanpage? Wie reagieren Kunden auf ein Dialogangebot über Social Media? Was können, was sollten Unternehmen überhaupt twittern? Antworten bietet dieses Werk, herausgegeben von Andreas Hebbel-Seeger und Philipp Riehm. Experten aus Wissenschaft und Praxis vermitteln die Kernelemente eines erfolgreichen Einsatzes von Social Media in Unternehmenskommunikation und Marketing: Kundendialog der Zukunft, Messung und Steuerung von Aktivitäten im Social Web, rechtssichere Nutzung von Social Media u.v.m. Mit vielen praktischen Beispielen!

Informace o knize

Plný název Kunde 2.0 - Wie Unternehmen Social Media nutzen
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 203
EAN 9783503136209
ISBN 3503136207
Libristo kód 01539165
Nakladatelství Schmidt (Erich), Berlin
Váha 329
Rozměry 158 x 235 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet