Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Krisenkommunikation von Unternehmen im Social Web

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Krisenkommunikation von Unternehmen im Social Web Tobias Mattl
Libristo kód: 09026856
Nakladatelství Diplomica Verlag, října 2014
Social Media spielt nicht nur in der Freizeit der Internetuser eine bedeutende Rolle. Auch an der Un... Celý popis
? points 162 b
1 623 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Shibumi Trevanian / Brožovaná
common.buy 380
Mayor of Casterbridge Thomas Hardy / Brožovaná
common.buy 513
Robert Koehler's 'The Strike' James M. Dennis / Brožovaná
common.buy 638
Science of Getting Rich (Qualitas Classics) Wallace D. Wattles / Brožovaná
common.buy 264
Anys 70... Barcelona / Brožovaná
common.buy 899
Versionen Peter Baur / Kniha
common.buy 483
Jorge Braga e Mariosan Fonseca Ferreira Renato / Brožovaná
common.buy 2 136
Persephone's Fire Jim Izatt / Brožovaná
common.buy 324
Dreaming of Djinn Liz Grzyb / Brožovaná
common.buy 468
Fragmented Yet One Ph D Stephen Ade Do Ade Sa Nya / Pevná
common.buy 848
Trauma for the FRCS (Tr + Orth) Examination Alex Trompeter / Brožovaná
common.buy 2 532
Sammy's Magic Garden Kjartan Poskitt / Brožovaná
common.buy 466
Wer moechtest Du sein? Hellmut Hilse / Brožovaná
common.buy 557
Hero in France Alan Furst / Brožovaná
common.buy 293

Social Media spielt nicht nur in der Freizeit der Internetuser eine bedeutende Rolle. Auch an der Unternehmenskommunikation sind Internet und soziale Vernetzung maßgeblich beteiligt. Heutzutage findet im Zeitalter des selbstbewussten Internetnutzers ein Dialog zwischen Bürgern und Unternehmen statt, der gepflegt werden muss. Besonders in Krisensituationen wird diese Pflege für das Unternehmen wichtig. Dieses Buch widmet sich der Frage, welche Faktoren der Krisenkommunikation zu Erfolg im Social Web beitragen können. Hierbei werden bewährte Erfolgsfaktoren kritisch untersucht und Wege neuer und moderner Krisenkommunikation aufgezeigt. Der Autor analysiert, welche Verhaltensregeln für die Unternehmen in der Interaktion mit Internetnutzern gelten und wie sich das Machtverhältnis seit der Entstehung der sozialen Netzwerke nachhaltig gewandelt hat.

Informace o knize

Plný název Krisenkommunikation von Unternehmen im Social Web
Autor Tobias Mattl
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 118
EAN 9783958507210
ISBN 3958507212
Libristo kód 09026856
Nakladatelství Diplomica Verlag
Váha 218
Rozměry 178 x 254 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet