Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Konsumenteneinstellungen Im Social Web

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Konsumenteneinstellungen Im Social Web Daniel Wagenführer
Libristo kód: 01784476
Nakladatelství Springer Gabler, srpna 2012
Das (Social) Web stellt innovative Möglichkeiten bereit, Meinungen und Einstellungen frei von method... Celý popis
? points 181 b
1 812 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Das (Social) Web stellt innovative Möglichkeiten bereit, Meinungen und Einstellungen frei von methodischen Verzerrungen auf der Basis freiwillig geäußerter Konsumentenstatements zu untersuchen. Anhand von neuartigen Verfahren wie etwa der Computerlinguistik untersucht Daniel Wagenführer systematisch die Relevanz von Konsumenteneinstellungen und zeigt die Möglichkeiten expliziter und impliziter Einstellungsforschung sowie deren inhaltliche Aussagekraft für die Marketingwissenschaft auf.

Informace o knize

Plný název Konsumenteneinstellungen Im Social Web
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 245
EAN 9783834943705
ISBN 3834943703
Libristo kód 01784476
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 322
Rozměry 148 x 210 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet