Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Key Concepts in Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Key Concepts in Marketing Jim Blythe
Libristo kód: 04287162
Nakladatelství SAGE Publications Ltd, února 2009
"If you want a clear, well written and authoritative introduction to the ideas and concepts that und... Celý popis
? points 89 b Připravujeme Připravujeme
886
Očekávané naskladnění Naskladnění 30. 07. 2024

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


John Dee's Conversations with Angels Deborah E. Harkness / Brožovaná
common.buy 730
Sag Harbor Colson Whitehead / Brožovaná
common.buy 258
New Media / New Methods Jeff Rice / Brožovaná
common.buy 828
Parish Priests Robin Greenwood / Brožovaná
common.buy 465
Fantasticks George Fleming Rostand / Brožovaná
common.buy 562
Pregnancy Loss Janetta Bensouilah / Brožovaná
common.buy 1 181
On the Map Simon Garfield / Brožovaná
common.buy 357

"If you want a clear, well written and authoritative introduction to the ideas and concepts that underpin the marketing discipline, this is the book for you". (Emeritus Professor Michael J Baker). "Each section draws the reader in to the story - the what and why of marketing, and also deals well with how. While it is educational and informing it is also a jolly good read". (Heather Skinner, Principal Lecturer, Glamorgan Business School). The perfect quick reference text for your marketing course, Key Concepts in Marketing introduces and examines the key issues, methods, models and debates that define the field of marketing today. Over 50 essential concepts are covered, including the marketing mix, branding, consumerism, marketing communication and corporate image. Each entries features: useful definition box; summary of the concept; a broader discussion; examples and illustrations; and key literature references. This extremely readable and accessible format provides the reader a wealth of information at their fingertips, and provides a valuable reference to any student of marketing. The SAGE Key Concepts series provides students with accessible and authoritative knowledge of the essential topics in a variety of disciplines. Cross-referenced throughout, the format encourages critical evaluation through understanding. Written by experienced and respected academics, the books are indispensable study aids and guides to comprehension.

Informace o knize

Plný název Key Concepts in Marketing
Autor Jim Blythe
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 232
EAN 9781847874993
ISBN 1847874991
Libristo kód 04287162
Nakladatelství SAGE Publications Ltd
Váha 300
Rozměry 143 x 216 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet