Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Journalism and PR

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Journalism and PR John Lloyd
Libristo kód: 04847402
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, listopadu 2014
Public relations and journalism have had a difficult relationship for over a century, characterised... Celý popis
? points 71 b
707 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Famous Five: Five Go Adventuring Again Enid Blyton / Brožovaná
common.buy 208
Bench Magazine's Guide to Stonesetting Brad Simon / Brožovaná
common.buy 1 115
First Ypres 1914 David Lomas / Brožovaná
common.buy 543
Use Korean in Conversation - Japanese Version Sulseob Jo Phd / Brožovaná
common.buy 433
Oase 91 - Building Atmosphere Peter Zumthor / Brožovaná
common.buy 906
Last Polar Bear Jean George / Brožovaná
common.buy 185
Deseo - Karussel der Lust Arthur Schnitzler / DVD
common.buy 455
Cytoskeleton Vaidurya Pratap Sahi / Pevná
common.buy 3 037
Chinua Achebe Nahem Yousaf / Brožovaná
common.buy 331
Inheriting the Future Elizabeth Rottenberg / Pevná
common.buy 2 865
International Relations and States of Exception Shampa Biswas / Brožovaná
common.buy 1 693
SIGUE ADELANTE AUSTIN KLEON / Pevná
common.buy 347
The Girls' Book of Wisdom Catherine Dee / Brožovaná
common.buy 308

Public relations and journalism have had a difficult relationship for over a century, characterised by mutual dependence and - often - mutual distrust. In recent years, developments in corporate PR and in political communications mean that the news media outlets are less and less important to the persuaders. The communications business is often able to bypass the gatekeepers. The internet, especially social media, has made reputation more precarious - but it has also given companies, governments and public figures channels of communication of their own. The need to proclaim and protect the brand - personal, corporate or political - means that public relations is now a top-table profession - whilst journalism struggles for survival. This unique study illuminates and analyses a new media age.

Informace o knize

Plný název Journalism and PR
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 160
EAN 9781784530624
ISBN 178453062X
Libristo kód 04847402
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 218
Rozměry 217 x 143 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet