Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Islam, Marketing and Consumption

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Islam, Marketing and Consumption
Libristo kód: 22163388
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, března 2019
In recent years, a critically oriented sub-stream of research on Muslim consumers and businesses has... Celý popis
? points 157 b
1 565 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Silvery World and Other Stories Michael J. Pettid / Pevná
common.buy 3 966

In recent years, a critically oriented sub-stream of research on Muslim consumers and businesses has begun to emerge. This scholarship, located both within and outside the marketing field, adopts a socio-culturally situated approach to Islam and investi

Informace o knize

Plný název Islam, Marketing and Consumption
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 204
EAN 9780367279219
ISBN 0367279215
Libristo kód 22163388
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 408
Rozměry 156 x 234 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet