Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Involving Customers In New Service Development

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Involving Customers In New Service Development Peter Magnusson
Libristo kód: 04305992
Nakladatelství Imperial College Press, října 2006
This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the... Celý popis
? points 405 b Připravujeme Připravujeme
4 048 včetně DPH
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sustainable Business Development David L. Rainey / Brožovaná
common.buy 1 841
Building Peace After War Berdal / Brožovaná
common.buy 845
Contemporary Development in Business and Management Alexander Berger / Brožovaná
common.buy 1 067
Being Mystic Betsy Balega / Brožovaná
common.buy 402

This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the field of service-based business development. It presents a variety of customer-involvement approaches, methods for learning with customers, and the results of case studies conducted in both service and manufacturing companies focusing on value-creation through services. Based on research carried out by several research groups around the world, as well as on illustrative cases, the book creates new actionable knowledge regarding customer-involvement which will be useful for both practitioners and scholars. The benefits for readers include: an understanding of the business potential of learning with customers and other users; an overview of the fields of new service development and customer-involvement with regard to concepts, theoretical frameworks, and models, in addition to strategies and techniques for involving users in fruitful ways during the innovation process; an illustration of the cases based on the results of empirical studies; and managerial implications and guidelines regarding how to manage customer-involvement during the different phases of the new service and business development process.

Informace o knize

Plný název Involving Customers In New Service Development
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 332
EAN 9781860946691
ISBN 1860946690
Libristo kód 04305992
Nakladatelství Imperial College Press
Váha 596
Rozměry 162 x 234 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet