Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Investing in Life

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Investing in Life Sharon Murphy
Libristo kód: 01342793
Nakladatelství Johns Hopkins University Press, prosince 2013
Investing in Life considers the creation and expansion of the American life insurance industry from... Celý popis
? points 120 b
1 201 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Šestá cesta Marek Vácha / Pevná
common.buy 138
Legend of Zelda, Vol. 9 Akira Himekawa / Brožovaná
common.buy 204
In Search of Sustainability Michael Howlett / Pevná
common.buy 2 837
Dialogue Interpreting Rebecca Tipton / Brožovaná
common.buy 1 473
El león que quería tener amigos NORMA STURNIOLO / Brožovaná
common.buy 255
Human Behavior in a Just World Rosemary J. Link / Brožovaná
common.buy 1 796
Steuerreform 2015/2016 (f. Österreich) Klaus Hirschler / Brožovaná
common.buy 784
Kundenzufriedenheit Ebru Demir / Brožovaná
common.buy 973

Investing in Life considers the creation and expansion of the American life insurance industry from its early origins in the 1810s through the 1860s and examines how its growth paralleled and influenced the emergence of the middle class. Using the economic instability of the period as her backdrop, Sharon Ann Murphy also analyzes changing roles for women; the attempts to adapt slavery to an urban, industrialized setting; the rise of statistical thinking; and efforts to regulate the business environment. Her research directly challenges the conclusions of previous scholars who have dismissed the importance of the earliest industry innovators while exaggerating clerical opposition to life insurance. Murphy examines insurance as both a business and a social phenomenon. She looks at how insurance companies positioned themselves within the marketplace, calculated risks associated with disease, intemperance, occupational hazard, and war, and battled fraud, murder, and suicide. She also discusses the role of consumers-their reasons for purchasing life insurance, their perceptions of the industry, and how their desires and demands shaped the ultimate product.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet