Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Investigation of Relationship Marketing Practice

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Investigation of Relationship Marketing Practice Syed Ohidur Rahman
Libristo kód: 06830935
Nakladatelství VDM Verlag, února 2010
In Summary, the overall purpose of this dissertation is to evaluate whether or not Relationship Mark... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Coherent Analytic Sheaves H. Grauert / Brožovaná
common.buy 3 582
Catalog of the Salem Congregation Music Frances Cumnock / Brožovaná
common.buy 2 398
Inclusion in the City / Pevná
common.buy 7 803
Traveling Light Bill Barich / Brožovaná
common.buy 359
Wettbewerbsstrategische Konzepte Imke Fischer / Brožovaná
common.buy 1 375
Soren Kierkegaard Literature 1956-2006 Aage Jorgensen / Pevná
common.buy 2 622

In Summary, the overall purpose of this dissertation is to evaluate whether or not Relationship Marketing creates competitive advantage and retention value for Grameen Phone, the leading telecom company in Bangladesh.Also, the investigation also pursues to reach other sub objectives, which would enable to answer efficiently the major question which has just cited above. According to the objectives, a successful assessment of framework has been created from the leading academics which are the literature review. A core role of this thesis is played by the Literature Review (Chapter-3) with the starting point of presenting the ancient origins, and fundamental terms of Relationship Marketing. This is followed by the paradigm shifting from traditional marketing to relationship marketing and the inherent benefits to all the parties involved in this process which is at the heart of the marketing discipline. Then it moves more broadly consider the RM practice in detail greatly emphasizing on customer retention to create competitive advantage.A conceptual framework adopted from Literature Review has been conducted to discover Relationship Marketing success in a graphical demonstration.

Informace o knize

Plný název Investigation of Relationship Marketing Practice
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 116
EAN 9783639231991
ISBN 3639231996
Libristo kód 06830935
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 181
Rozměry 152 x 229 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet