Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Introduction to Marketing, International Edition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Introduction to Marketing, International Edition Charles W. Lamb
Libristo kód: 04593212
Nakladatelství Cengage Learning, Inc, dubna 2007
With a fresh, streamlined design, Introduction to Marketing, 9e "Takes You There"--helping students... Celý popis
? points 301 b
3 006 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Reformation and the Book Jean-Francois Gilmont / Pevná
common.buy 5 310
Aliphatic Chemistry / Pevná
common.buy 11 872
Privacy and Technologies of Identity Daniela Stan Raicu / Brožovaná
common.buy 4 081

With a fresh, streamlined design, Introduction to Marketing, 9e "Takes You There"--helping students and instructors achieve complete marketing success--by delivering the best the market has to offer: cutting-edge coverage, powerful teaching and learning tools, captivating examples, and innovative applications that ensure students not only understand marketing concepts, but also know how to effectively apply them to real-world practice. Packed with choices, the book offers unequaled flexibility and exceptional tools to meet a variety learning and teaching styles. An online megaresource, CengageNOW creates personalized study plans that enable students to identify weak spots and effectively master materials. It also allows instructors to easily make and grade assignments--and monitor students' progress. Shot specifically for this textbook, an all-new video package features fascinating success stories from vibrant companies. There are also myriad resources to liven the classroom experience. And with the Integrated Learning System, all content and supplements are organized by learning objective. With its solid reputation, engaging writing style, and success in a range of teaching environments, this thorough, midlevel marketing text has broad-based appeal among instructors and students alike--helping both reach their ultimate marketing destination.

Informace o knize

Plný název Introduction to Marketing, International Edition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 704
EAN 9780324544015
ISBN 0324544014
Libristo kód 04593212
Nakladatelství Cengage Learning, Inc
Váha 1385
Rozměry 218 x 274 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet