Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Intertextualitaet in Der Werbung Der Printmedien

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Intertextualitaet in Der Werbung Der Printmedien Roman Opilowski
Libristo kód: 12618100
Nakladatelství Peter Lang AG, ledna 2006
Im alltäglichen Reden, Denken, Schreiben oder Lesen beziehen wir uns auf unterschiedliche Texte und... Celý popis
? points 285 b
2 849 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Surrounded by Idiots Thomas Erikson / Brožovaná
common.buy 256
TOP
Accelerate Jez Humble / Brožovaná
common.buy 442
TOP
Dragon Ball Super, Vol. 19 Akira Toriyama / Brožovaná
common.buy 204
TOP
Happy Sexy Millionaire Steven Bartlett / Brožovaná
common.buy 445
TOP
The Elemental Oracle Stacey Demarco / Karty
common.buy 501
TOP
What You Do Is Who You Are Ben Horowitz / Pevná
common.buy 508
TOP
Greek-English Lexicon Henry George Liddell / Pevná
common.buy 4 786
Výprodej
Sebastiao Salgado: Genesis Lélia Wanick Salgado / Pevná
common.buy 1 462
Busty Girls Collection: 5 Complete Erotic Romance Stories Ulriche Kacey Padraige / Brožovaná
common.buy 337
Osobowosc plus dla malzenstw Florence Littauer / Brožovaná
common.buy 346
Genes, Peoples and Languages Luigi Luca Cavalli-Sforza / Brožovaná
common.buy 856

Im alltäglichen Reden, Denken, Schreiben oder Lesen beziehen wir uns auf unterschiedliche Texte und Textsorten, um einen Text zu bilden oder zu verstehen. Was ist und wie funktioniert die so genannte Intertextualität in der Werbung der Printmedien? Das auf der CD-ROM gespeicherte Textkorpus dokumentiert die Intertextualität als eine formenreiche Werbestrategie mit sprachlichen und bildlichen Bezugnahmen. Neben den bekannten intertextuellen Phänomenen, wie zum Beispiel Zitat, Anspielung, Plagiat oder Übersetzung, bedient sich die Werbung typologischer Montagen, Mischungen und Metamorphosen von Textsorten wie auch phraseologischer, metakommunikativer und obligatorischer Intertextualität. Durch inhaltliche und formale Vernetzungen zu anderen Texten vollzieht sich eine werbliche Persuasion, Ästhetik und Witzigkeit, die einen effektiven Werbeauftritt bewirken.

Informace o knize

Plný název Intertextualitaet in Der Werbung Der Printmedien
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 398
EAN 9783631548035
ISBN 3631548036
Libristo kód 12618100
Nakladatelství Peter Lang AG
Váha 520
Rozměry 148 x 210 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet