Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Internet-Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Internet-Marketing Kurt Herbert Ecker
Libristo kód: 06835333
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2009
Das Internet hat sich zum wichtigsten Informationsmedium für Reisende entwickelt. Die hohe Markttran... Celý popis
? points 149 b
1 487 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Guns, Germs, and Steel Jared Diamond / Brožovaná
common.buy 280
TOP
Shadowhunters Slipcase Cassandra Clare / Brožovaná
common.buy 684
TOP
Kuby Immunology Jenni Pent / Brožovaná
common.buy 2 255
TOP
Watercolour Paul Clarke / Brožovaná
common.buy 361
TOP
Knit Like a Latvian Ieva Ozolina / Brožovaná
common.buy 433
TOP
Elastic Habits / Brožovaná
common.buy 394
New Silk Roads FRANKOPAN PETER / Brožovaná
common.buy 337
Pollock Leonhard Emmerling / Pevná
common.buy 399
Inspiration Leica Akademie Robert Mertens / Pevná
common.buy 1 220
Last Mrs. Summers / Brožovaná
common.buy 340
Online Marketing / Pevná
common.buy 956
Připravujeme
Die deutsche und franzoesische Bankassekuranz Carsten Zielke / Brožovaná
common.buy 1 981

Das Internet hat sich zum wichtigsten Informationsmedium für Reisende entwickelt. Die hohe Markttransparenz und die damit verbundene neue Macht des Konsumenten sowie das wettbewerbsintensive Umfeld, das durch das Internet geschaffen wurde, verschärfen die grundlegenden Rahmenbedingungen des Wettbewerbs. Der Autor Kurt Herbert Ecker versucht in dieser Arbeit, Potenziale und Möglichkeiten des Internet-Marketings für kleine und mittlere Unternehmen der Beherbergungsindustrie aufzuzeigen. Ausgehend von einer Darstellung der zentralen ökonomischen Rahmenbedingungen werden die Konsequenzen des Internets auf die Marketingkonzeption dargestellt. Dabei werden konventionelle Marktbearbeitungs- und Wettbewerbsstrategien den Internet-Marketingstrategien gegenübergestellt. Daran anschließend werden Potenziale des Online-Marketings in der Angebots-, Vertriebs- und Kommunikationspolitik erörtert und verschiedene Online-Marketinginstrumente genauer untersucht. Einzelne Online-Marketinginstrumente, die in der Theorie behandelt wurden, werden abschließend anhand eines Fallbeispiels analysiert.

Informace o knize

Plný název Internet-Marketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 156
EAN 9783639281521
Libristo kód 06835333
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 226
Rozměry 150 x 220 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet