Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Internet Audience

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Internet Audience Fernando Bermejo
Libristo kód: 09141728
Nakladatelství Peter Lang Publishing Inc, ledna 2007
Assessments of the audience of traditional mass media have existed for decades and have been widely... Celý popis
? points 108 b
1 075 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Constitution of Romania Bianca Selejan-Gutan / Brožovaná
common.buy 1 339
Rapid Decisive Operations: an Assumptions-Based Critique Strategic Studies Institute / Brožovaná
common.buy 552
Infrastructuring A Coskun Samli / Brožovaná
common.buy 3 037
Without Mama Joan Engelhardt Nielsen / Brožovaná
common.buy 569
Dynamisches Verhalten von Werkzeugmaschinen Gunther Reinhart / Brožovaná
common.buy 1 330
Molecular Autoimmunity Moncef Zouali / Brožovaná
common.buy 4 671
Briefe 1842-1849. Kommentar Fritz H. Eisner / Pevná
common.buy 2 630
Liderazgo En Blanco y Negro Juan De Dios Flores Arechiga / Pevná
common.buy 754

Assessments of the audience of traditional mass media have existed for decades and have been widely studied, but the quantification of the Internet audience is a recent and barely known phenomenon. An audience is an essential requirement for the existence of any mass media: first, there is no medium without an audience, and second, the audience has become a commodity fundamental to the functioning of commercial media systems. It is the application of measurement procedures that allows the audience to play this dual institutional role. The Internet Audience is the first book to focus on the transformation of the Internet into a mass communication medium thanks to the constitution of its audience through measurement. Starting with a historical analysis of this transformation, it goes on to analyze in detail the methods used for the measurement of the Internet audience, their limits and their possibilities. It concludes with an inquiry into the logic and interests behind the creation of an online audience measurement industry. The result is the first comprehensive look at the question of not what the Internet audience does with the medium, but rather what the medium does with its audience.

Informace o knize

Plný název Internet Audience
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 262
EAN 9780820479323
ISBN 0820479322
Libristo kód 09141728
Nakladatelství Peter Lang Publishing Inc
Váha 384
Rozměry 228 x 155 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet