Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Internationalisation strategies of companies : Nando's case study

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Internationalisation strategies of companies : Nando's case study Nickie Caillaud
Libristo kód: 10937474
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, května 2016
The aim of this book is to analyse the international process of a company to enter a new foreign mar... Celý popis
? points 147 b
1 471
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Shelter / Seconds Away / Found Harlan Coben / Audio CD
common.buy 719
The Shadowy Horses Susanna Kearsley / Brožovaná
common.buy 345
The Sun Also Rises Ernest Hemingway / Audio CD
common.buy 665
Gusto Kong Magsabi Ng Totoo SHELLEY ADMONT / Brožovaná
common.buy 420
Meanderings of the Mind Sudeshna Mukherjee / Brožovaná
common.buy 164
Sealiya Squamish Nation Education Department / Brožovaná
common.buy 315

The aim of this book is to analyse the international process of a company to enter a new foreign market. Companies which are going international are more and more numerous because of globalization. Through different motivations and modes of entry, those companies have the same ambition: to succeed in another country. This study is focused on three objectives which provide a better understanding about the motivations of companies to go international, explore their strategies to enter a new country and analyse the eventual adaptation of the company to a new environment. The study was conducted through a qualitative case study about the company Nando's. The deductive approach includes interview analysis and secondary research. The paper determines that companies are pushed to go international by proactive or reactive motivations. Each mode of entry has its advantages and inconvenient, it depends on the company. Through the case study, the results show that Nando's is influenced by proactive motivations and uses the system of master franchise.

Informace o knize

Plný název Internationalisation strategies of companies : Nando's case study
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 136
EAN 9783659863042
Libristo kód 10937474
Váha 219
Rozměry 150 x 220 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet