Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Internationale Produktion - Global Footprint Design

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Internationale Produktion - Global Footprint Design Roland Meinecke
Libristo kód: 07008194
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2007
Schwierige Rahmenbedingungen, gesättigte Heimatmärkte und verstärkter Preisdruck zwingen nicht nur G... Celý popis
? points 171 b
1 709 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Berserk Deluxe Volume 5 Kentaro Miura / Pevná
common.buy 1 115
TOP
The Art of Electronics: The x Chapters Paul Horowitz / Pevná
common.buy 1 693
TOP
Fundamentals of Physics I R. Shankar / Brožovaná
common.buy 840
TOP
The Misfit Of Demon King Academy 1 Kayaharuka / Brožovaná
common.buy 275
Posthumous Memoirs of Bras Cubas Flora Thomson-Deveaux / Brožovaná
common.buy 371
Falastin: A Cookbook Tara Wigley / Pevná
common.buy 700
Modern Witch Tarot Journal Lisa Sterle / Pevná
common.buy 336
DCeased Tom Taylor / Brožovaná
common.buy 415
Resident Evil - Heavenly Island. Bd.3 Naoki Serizawa / Brožovaná
common.buy 192
Mascha Kaléko Jutta Rosenkranz / Brožovaná
common.buy 280

Schwierige Rahmenbedingungen, gesättigte Heimatmärkte und verstärkter Preisdruck zwingen nicht nur Global Player, sondern heute auch vermehrt national orientierte KMUs sich international zu platzieren. Im Zuge der Internationalisierung bzw. Verlagerung von Wertschöpfung innerhalb eines internationalen Umfelds hinterlassen Unternehmen den sogenannten Global Footprint, d.h. einen geografischen Fußabdruck, der Aufschluss über die Aufstellung der Wertschöpfungsstufen eines produzierenden Unternehmens in einem weltweiten Netzwerk gibt.§Die Gestaltung der Wertschöpfungsverteilung stellt für große Konzerne aber auf für kleinere und mittlere Unternehmen die Möglichkeit dar, Erfolgspotentiale zu erschließen. Im Fokus darf nicht die opportunistische Durchführung separater Maßnahmen stehen sondern es muss das Wertschöpfungs- und Standortkonzept des gesamten Unternehmensnetzwerks integriert betrachtet und optimiert werden.

Informace o knize

Plný název Internationale Produktion - Global Footprint Design
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 168
EAN 9783836470124
Libristo kód 07008194
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 267
Rozměry 150 x 220 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet