Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

International Sales Strategy. Maketing, Sales and Distribution

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha International Sales Strategy. Maketing, Sales and Distribution Ben Messaoud
Libristo kód: 09257054
Nakladatelství Grin Publishing, března 2015
Seminar paper from the year 2013 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Celý popis
? points 35 b
346 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Seeds of Change Henry Hobhouse / Brožovaná
common.buy 514
DMSO - Das Heilmittel der Natur Morton Walker / Pevná
common.buy 285
Triumph of Seeds Thor Hanson / Brožovaná
common.buy 398

Seminar paper from the year 2013 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, University of Applied Sciences Esslingen (Wirtschaftsingenieurwesen), language: English, abstract: What is an international sales strategy? What about the current situation?§How can I define a strategy? How do marketing and sales interact? How can a company define a sales process? What about the competition? Which tools can be used in order to optimize sales? The goal is to get an answer about all these questions. Also we should create an idea how we can companies keeping ahead of equal competitors.§§International Strategies and Sale are obviously two different functions in a company despite they must interact closely with each other. Exporting probably crates new markets, more sales, higher turnover and attracts new customers. That will only realize with a clear strategy. It is a fact that the global competition will increase. The European companies have to extend their international activities to stay on top in the competition with USA and Japan. The USA for example tries to get some market share in the European region and the new up coming developing Countries like the BRIC-States. Today no companies can win if its product and service resembles every other products and service of a company. Companies' products must represent a big idea in the mind of the target market.

Informace o knize

Plný název International Sales Strategy. Maketing, Sales and Distribution
Autor Ben Messaoud
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 20
EAN 9783656921516
ISBN 3656921512
Libristo kód 09257054
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 54
Rozměry 178 x 254 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet